Werkwijze

Werkwijze

Persoonlijke eigenschappen: 
Accuraat
Betrouwbaar
Doorzettingsvermogen
Eerlijk
Flexibel
Houdt van uitdagingen
Positief ingesteld
Prioriteiten stellen
Sociaal, hands-on mentaliteit
Zelfstandig

Talenkennis
Nederlands
Engels
Duits

VA Patricia van Dreumel

Let's mEET!

We maken een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Om te zien of er een klik is voor een goede samenwerking. Ook bespreken we wat de mogelijkheden zijn om je verder te helpen. 

Patricia van Dreumel

oFFER YOU CAN'T REFUSE

Na het kennismakingsgesprek maak ik een voorstel voor onze samenwerking. Zo weet je precies wat je van mij kunt verwachten

VA Patricia

We're going to start!

Alles is geregeld en besproken! We beginnen aan onze samenwerking.
Je kunt eindelijk de taken uitbesteden waar je geen plezier of tijd in hebt

WERKZAAMHEDEN

De dingen die ik leuk vind om te doen en waar ik met plezier aan werk

Financiele administratie

  •  Facturering

  • Controleren en verwerken van alle uitgaande en      binnenkomende facturen

  • Voorbereiden van betalingen en bewaken van debiteuren en crediteuren

  • Archiveren van documenten

  • Inboeken van bank- en kasboek

  • Inboeken & koppelen mutaties

  • Verwerken van declaraties

  • Verzorgen van de BTW- aangifte

    – De schakel tussen jou en je boekhouder, je boekhouder krijgt alles voor de aangiftes e.d. goed aangeleverd.
    Waar nodig neem ik je administratief systeem onder handen: overzicht!
  •  

OFFICE ManagemenT

  • Agenda, email- en telefoonbeheer

  • Automatisering van handmatige processen

  • Bestellingen dataverwerking

  • Correspondentie

  • Het maken van presentaties rapportages, mailings &brochuers incl. contact met drukker

  • Het oplossen van een (tijdelijk) capaciteitsprobleem

  • Klantencontact en klanten updates

  • Opstellen en uitwerken van handboeken/ protocol

  • Organiseren van attenties

  • Uitwerken van geluidsopnames (interviews, dictafoon etc.)

  • Uitwerken van offertes, rappoerages en verslagen, redigeren van teksten

  • Website bijhouden. 

Planning&organisatie

  • Evenementen organisatie

  • Project management 

  • Reis management 

  • Online research 

  • Relatie beheer 
  •  
  • Gerichte klantenservice 

Staat jouw gewenste ondersteuning er niet bij?

Neem contact met mij op en wellicht kan ik je helpen met het gewenste.

Together we achieve more!

Reviews

5/5
Patricia heb ik leren kennen als management assistent, op het hoofdkantoor van Ziut, waar ik als manager inkoop werkzaam was. Ik heb haar destijds ervaren als kundig, accuraat, hulpvaardig, gedreven en professioneel. In haar ondersteunende rol vanuit een algemeen secretariaat was Patricia destijds een zeer betrouwbare collega, die vakkundig haar verantwoordelijkheden invulde en gevraagd en ongevraagd adviseerde en hielp. Kortom: warm aanbevolen als Virtual Assistant, mooi initiatief in deze Corona- proof tijd!
Jan Croes
Inkoper Van Gelder Verkeerstechniek B.V.
5/5
Ik heb Patricia leren kennen als een enthousiaste, pro actieve dame en altijd bereid om iets extra te doen. Daarnaast is Patricia een betrouwbare, sociale en fijne collega geweest en kwam ze altijd met een grote glimlach op kantoor!
Tessa Wijnand
Project secretaresse